Κατά την θραύση τους δεν έχουν παραμένουσα αντοχή και εφόσον είναι σημειακά στηριγμένοι ή μόνο σε μία πλευρά, όπως για παράδειγμα ένα στηθαίο με πλευρική στήριξη κάτω, τότε εμφανίζεται το φαινόμενο “wet blanket effect” και υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού. Σκόπιμο είναι, εφόσον από θέμα αντοχής στα φορτία επαρκεί, σε υαλοπίνακα πολλαπλών στρώσεων σε τέτοιες εφαρμογές ο θερμικά σκληρυμένος υαλοπίνακας να συνδυάζεται με έναν θερμικά ενισχυμένο υαλοπίνακα, ο οποίος σε περίπτωση θραύσης, σπάει σε μεγαλύτερα κομμάτια και συνεπώς, θα παραμείνει στη θέση του έπειτα από τη θραύση και μέχρι την απομάκρυνση.
Οι υαλοπίνακες πολλαπλών στρώσεων χρησιμοποιούνται συνήθως σε εφαρμογές όπου η ασφάλεια αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα, όπως σε παρμπρίζ αυτοκινήτων, φεγγίτες και πολυώροφα κτίρια. Μπορούν επίσης να παρέχουν αυξημένη ηχομόνωση και θερμική απόδοση όταν συνδυάζονται με επιστρώσεις low-e.